W I kw. platforma shumee dzięki współpracy z Bankiem BNP Paribas stała się ekosystemem e-commercowo-finansowym, który integrując asortyment około pół miliona produktów zapewnia najlepsze ceny na zakupy.
Dodatkowo, dzięki współpracy z prestiżowymi i wysoko zasięgowymi wydawcami tylko w marcu liczba użytkowników shumee osiągnęła 220 tys.
Ogółem liczba transakcji w I kw. br. przekroczyła 7 tys. na łączną kwotę ponad 2,3 mln zł (w samym marcu blisko 1 mln zł), zachowując miesięczną dynamiką obrotów na poziomie 80%.
Strategiczne partnerstwo
Ekosystem e-commercowo-finansowy shumee zapewnia unikalną ofertę zakupów w najlepszych cenach na rynku. Klienci Banku BNP Paribas mogą kupować taniej na platformie shumee, wybierając spośród tysięcy produktów we wszystkich kategoriach zakupowych. Posiadanie konta w Banku BNP Paribas umożliwia skorzystanie z Zielonej ceny – zniżki w wysokości 30 zł na zakupy produktów o wartości powyżej 60 zł. Dodatkowo, każdy klient może skorzystać ze zniżki wielokrotnie w czasie trwania promocji.
Oferta jest zintegrowana procesowo i komunikacyjnie, dzięki czemu zniżka naliczana jest automatycznie w koszyku zakupowym po wybraniu płatności pay-by-link Banku BNP Paribas, a Zielona Cena widoczna jest na podstronach wszystkich produktów powyżej 60 zł.
Co dalej?
Przed nami bardzo intensywny II kw. Rozpoczynamy pracę nad głęboką przebudową platformy pod kątem UX, procesowym i graficznym, wdrożeniem modułu analitycznego oraz modelu deep learning – najnowocześniejszych algorytmów predykcyjnych w kanale retargetingu spersonalizowanego. Najbliższe miesiące to także dynamiczny wzrost portfolio produktów do około 650 tys. na koniec II kw., dalsza optymalizacja źródeł pozyskiwania wartościowego ruchu użytkowników, praca nad większą sprawnością operacyjną i obszarem obsługi Klientów (m.in. wdrożenie systemu contact center) oraz wejście ze sprzedażą na rynki e-com w UK, Niemczech, Czechach i Rumunii.